Reviews
Amcrest Support kom igenom
Detta är min första Amcrest-kamera (IP2M-841-V3). Jag har haft flera Foscam-kameror genom åren. Jag kände till Amcrest men väntade efter att ha vant mig vid Foscams egenheter och deras upplägg. Jag ställde in kameran med hjälp av webbgränssnittet i Windows 10. Det verkade inte spela någon roll vilken webbläsare jag använde. Jag provade Firefox, Chrome och Edge - de fungerade alla. Det enda som inte fungerade var att ställa in rörelsedetektering. Jag kunde inte spara mina inställningar. Jag sms:ade support. Killen sa att det behövde ett microSD-kort. Det enda problemet med det är att jag använde ftp för att lagra video (vilket det skulle göra för ljudvarningar) och att kameran inte har en microSD-plats. Jag lämnade nästan tillbaka kameran. Jag ringde supporten för ett sista försök och fick Raymond H. Han löste problemet snabbt. Jag hade skapat ett andra administratörskonto. Inställningen skulle t spara med det nya kontot. När jag använde det ursprungliga administratörskontot sparades inställningarna. Hatten av för Raymond H. på Amcrest support.
24/11/2020