5
Possibly the best third party battery I've tried
Min huvudkamera är en Canon 5dmkiv och jag är ett stort fan av reservbatterier (kameran är batterihungrig!) men OEM är extremt dyra. Mina nuvarande tre Canon-batterier åldras, jag behövde något nytt till min kamera. Jag har flera Edelkrone motion control-produkter som också är batterisugna och drivs av LP-E6NH. Jag beställer tredjepartsbatterier till Edelkrone-utrustningen och det var min ursprungliga avsikt att testa dem. Dessa är närmare Canons yta än någon annan tredje part. De laddar bra med den medföljande laddaren eller Canons. (Och den medföljande laddaren gör ett bra jobb med OEM-tillverkare också.) Min 5div kände igen dessa batterier och visade dem vid 100 % laddning och tre staplar laddningseffekt (max), låter mig registrera dem - ger samma information som jag får från OEM. Efter att ha kontrollerat det, Jag bestämde mig för att faktiskt använda dem för att ta bilder. För första gången kände jag mig säker när jag gjorde det med den här kameran. Jag har svårt att göra en vetenskaplig jämförelse av batteritiden. Jag har använt var och en av K&F-batterierna i kameran tills de var ganska urladdade och de verkade hålla ungefär lika mycket som min Canons, kanske lite längre när de åldras. Så i grund och botten är dessa högkvalitativa alternativ till OEM-produkter till ett mer attraktivt pris samtidigt som de erbjuder utmärkt prestanda. Jag skulle definitivt beställa fler. kanske lite längre när de blir äldre. Så i grund och botten är dessa högkvalitativa alternativ till OEM-produkter till ett mer attraktivt pris samtidigt som de erbjuder utmärkt prestanda. Jag skulle definitivt beställa fler. kanske lite längre när de blir äldre. Så i grund och botten är dessa högkvalitativa alternativ till OEM-produkter till ett mer attraktivt pris samtidigt som de erbjuder utmärkt prestanda. Jag skulle definitivt beställa fler.
Possibly the best third party battery I've tried Possibly the best third party battery I've tried
22/02/2023