5
Perfect fit Make pictures even more beautiful.
ND-filtersetet för DJI Mini 3 Classic var väl förpackat och levererades snabbt. Alla filter levereras direkt i en praktisk plastlåda. I paketet ingår 4 ND-filter med integrerade polfilter. Med ND-filtren kan du spela in mycket trevligare videor, särskilt under molnfria dagar. Dessa är som solglasögon för kameran; ju högre värde, desto mörkare bild. När du filmar med 4K 30fps bör slutartiden vara 1/60 för att få filmerna att se filmiska ut. Detta är dock omöjligt under soliga dagar, även om ISO är 100. Så det krävs ett ND-filter för att göra bilden mörkare. Om du vill fotografera med 60 fps bör du ställa in slutartiden till 1/120. Detta kräver ett ND-filter med ett litet värde. Hittills har jag bara använt ND4 till ND16-filtret. De andra filtren är endast lämpliga för speciella applikationer eller för långa exponeringar. Även om det senare är svårt att uppnå med en drönare. Jag är också nöjd med bearbetningskvaliteten på filtren. De är gjorda av aluminium och glas och är väldigt lätta. Filtren försämrar därför inte kardansystemets funktionalitet. Skyddskåpan passar fortfarande kardansystemet. Filtren kan även fästas och tas bort utan problem. De sitter också väldigt stadigt på kameran. I slutändan får du billiga ND-filter här, som hjälper dig att exponera videon med den perfekta exponeringstiden. Filtren kan även fästas och tas bort utan problem. De sitter också väldigt stadigt på kameran. I slutändan får du billiga ND-filter här, som hjälper dig att exponera videon med den perfekta exponeringstiden. Filtren kan även fästas och tas bort utan problem. De sitter också väldigt stadigt på kameran. I slutändan får du billiga ND-filter här, som hjälper dig att exponera videon med den perfekta exponeringstiden.
15/02/2023