K&F Concept ND-filter för mobiltelefoner (1-9 stopp), clip-on-filter mobiltelefon 52 mm variabel ND2-ND400, universal kameralinsfilter för mobiltelefon endast för iPhone/Galaxy S22 S23 Ultra

Artikelnummer: KF01.2639

• 243
Alla betyg 5   31
5
Detta variabla ND-filter öppnar din mobiltelefons kamera
Jag var exalterad över att prova denna variabla ND från K&F Concepts eftersom de gör fantastiska produkter.Denna produkt kommer i ett plastfodral med en liten rengöringsduk (fin touch K&F Concepts).När du tar ut den ur fodralet tar det en sekund att sätta den på din telefon och sedan en kort stund bara för att se till att du har den ordentligt över kameralinsen (vilket är enkelt, bara flytta det) så inget av filtret kanterna visas.När det är ordentligt fäst, vrid helt enkelt filtret tills önskad effekt uppnås.För mig är det enkelt: på en ljus, solig dag ställer du bara in telefonens videoinställning till 24 bilder per sekund och slutartiden till 48 eller 50 och sätter sedan på filtret, vrider det till max och roterar sedan tills din video bilden ser perfekt ut - en Två sekunders arbete och perfekt resultat varje gångDet faktum att filtret har en 52 mm gänga är otroligt eftersom det betyder att jag kan ta bort det från klämman och sätta det på mina spegellösa kameralinser också! Så jag kan använda den på min telefon OCH min stora kamera.Fantastiska resultat, lätt att använda och verkligt värde för pengarna eftersom du kan använda det på alla dina kameror!
Detta variabla ND-filter öppnar din mobiltelefons kamera Detta variabla ND-filter öppnar din mobiltelefons kamera Detta variabla ND-filter öppnar din mobiltelefons kamera
10/06/2024