82 mm Cpl-Filter Polarisationsfilter Med Linsskydd, Linsskyddsfäste, Rengöringsduk Gjord Av Mikrofiber, Ultratunt 18 Flerskikt För Kameralinser Nano-Klear

Artikelnummer: KF01.1318V5

• 229
Alla betyg 5   126
5
Lämplig för en Nikon P900 men kan vara svår att ta bort utan en filternyckel.
"K&F Concept 67MM polarisationsfilter Circular Polarizing CPL, Ultra Slim, Japan Optics, multi-coated, with lins cap" levererades i märkesförpackning.Det var trevligt att hitta filtret i ett hårdplastfodral för skydd, med ett linsskydd redan fäst på filtret.Jag beställde detta filter till en Nikon P900. Eftersom linsskyddet fortfarande satt fast på filtret skruvade jag försiktigt fast det tunna filtret. Jag tog sedan en serie bilder för att kontrollera dess effektivitet och har inkluderat två bilder på det ursprungliga Nikon linsskyddet som visar skillnaden.När jag försökte ta bort filtret upptäckte jag att det satt fast så jag var tvungen att använda en filternyckel för att ta bort det. Anledningen till att den fastnade var för att jag roterade polarisationsringen medurs och moturs från mitt perspektiv bakom kameran. Jag måste precis ha fångat den gängade ringen med fingret när jag vred den moturs, precis tillräckligt för att hålla filtret på plats.Några förslag jag har genom att använda filtret; 1.När du installerar filtret, låt linsskyddet sitta kvar eftersom det ger en större inspelningsyta.
Lämplig för en Nikon P900 men kan vara svår att ta bort utan en filternyckel. Lämplig för en Nikon P900 men kan vara svår att ta bort utan en filternyckel. Lämplig för en Nikon P900 men kan vara svår att ta bort utan en filternyckel. Lämplig för en Nikon P900 men kan vara svår att ta bort utan en filternyckel. Lämplig för en Nikon P900 men kan vara svår att ta bort utan en filternyckel.
08/07/2024