4K 48MP Wildlife Camera WiFi Bluetooth Jaktkamera 120° vidvinkel, 0,2S Trigger IP66 Vattentät Wildlife Camera för Viltövervakning Fallande löv Färg

Artikelnummer: KF35.127

• 1039
Alla betyg 5   132
5
Bra köp Stort värde
Det finns många möjliga användningsområden för en viltkamera. Sidoentréer, vedförråd eller bara för att du vill veta vilka djur som finns i trädgården. Mycket intressant: mård, olika katter, igelkottar, då och då en kanin, stor hackspett, kbitz,...K&F viltkamera levereras traditionellt i en liten låda. Redan på utsidan kan du se tillverkare, importör och nödvändiga märkningar för att släppa ut den på marknaden inom EU. Enligt mig finns allt där.Kamera anpassad efter mina behov (jag behöver bara bilder, inga videor (för minneskrävande), WLAN behövs inte heller), position vald, fäst på något stabilt (t.ex. trästolpe) med den medföljande remmen, påslagen och klar. Om du behöver hjälp kan du använda den tyskspråkiga bruksanvisningen. Detta kan vara särskilt användbart om du vill ansluta kameran till WiFi.Tips: Placera kameran, vänta 1-2 minuter och gå sedan förbi några gånger. Ta sedan ut SD-kortet och kontrollera om några bilder alls är tagna och för det andra om inställningen är korrekt.IR-lamporna är "klassiska svarta lysdioder" och är därför "osynliga" för det mänskliga ögat.Huset har en "kamouflage" finish i ljusbrunt med grenar och vissna löv så att kameran syns mindre i bakgrunden.Kameran drivs av 8 AA-batterier. Erfarenhet har visat att de senaste 3-6 månaderna. Ju oftare kameran utlöses (särskilt på natten), desto snabbare töms batterierna.Slutsats: En mycket bra, stabil kamera som gör bra poäng vad gäller bildkvalitet, kamouflage och menynavigering. Där färgen passar (man ska alltid ta hänsyn till), ett mycket bra val. Klara 5 stjärnor.
Bra köp Stort värde Bra köp Stort värde Bra köp Stort värde
24/06/2024