4K 48MP Wildlife Camera WiFi Bluetooth Jaktkamera 120° vidvinkel, 0,2S Trigger IP66 Vattentät Wildlife Camera för Viltövervakning Fallande löv Färg

Artikelnummer: KF35.127

• 1039
Alla betyg 5   132
5
Bra kamera
När jag letade efter en enhet för att övervaka utomhusområden, stötte jag på den här kameran för vilda djur. Med sina kamouflagefärger är den idealisk för att vara osynligt fäst vid träd.Beställningen gick jättebra. Enheten kom dagen efter. Den var mycket väl förpackad och dess omfattande funktioner inkluderar, förutom själva enheten, en fästrem för att fästa den på träd eller pelare, ett 64 GB SD-kort, en hållare för väggmontering inklusive skruvar och pluggar, en lämplig USB-kabel, och en insexnyckel för montering och en bruksanvisning. Även om en bruksanvisning medföljde, behövde jag den inte för de flesta områden av driftsättningen eftersom driften av enheten är mycket enkel och intuitiv. Bruksanvisningen är skriven på både engelska och tyska. Som standard är driftspråket i enheten inställt på engelska, men det kan enkelt justeras till tyska med hjälp av språkinställningarna. Enheten ligger mycket bekvämt i handen och är mycket välgjord. Trots dess många inställningsmöjligheter hålls menyn väldigt tydlig.Enheten drivs av 8 AA-batterier.Ledkameran gör det möjligt att ta mycket detaljerade, färgglada inspelningar i form av videor eller bilder eller både och under dagen. Även i mörker levererar kameran detaljerade bilder i gråskala. För en enhet i den här prisklassen anser jag att kvaliteten på inspelningarna är extremt bra. Inte ens lätt regn och temperaturfluktuationer (dag/natt) påverkade kameran. Det var relativt enkelt att upprätta en WiFi-anslutning från huset till kameran och ladda ner bilder eller filmer.Sammantaget en mycket bra enhet i sin prisklass. Operationen är förvånansvärt enkel. Ledkameran överträffade klart mina förväntningar när jag köpte den.
15/07/2024