• 510
Alla betyg 5   31
5
Jag är verkligen imponerad av den här lilla enheten. Den levererar riktigt bra videofilmer för sin storlek. Den är inte på något sätt så liten att du kan ställa den var som helst utan att någon märker det, men den är tillräckligt liten för att de flesta missar den. Det tog mig också lite träning för att förstå vad de blinkande lamporna betyder - spelar jag in eller inte? I slutändan finns det inga gränser för vad jag vill göra med den här enheten. Jag har använt den här enheten för att spela in golfsvängningar för vidare analys (den är tillräckligt liten för att få plats i fickan på en golfbag och användas utan att motivet känns helt obekvämt), för att spela in hjälmvideor från min dagliga cykeltur (kardborreband till min hjälm) och som instrumentbrädakamera för min bil (kardborrband på baksidan av min backspegel - framåtvänd) för att spela in idioter och skräpkastare.
Imponerande!!! Imponerande!!! Imponerande!!!
30/08/2024
5
Det är faktiskt inte så illa med tanke på att det i grunden är en leksak. Tar användbara bilder och filmer under olika ljusförhållanden. Jag har en svaghet för dessa typer av nyckelringkameror, och den här är definitivt den bästa. Den kommer inte att överträffa din iPhone, men den är rolig och lite nostalgisk för oss som minns millennieskiftets gamla digitalkameror.
Överraskande bra kamera Överraskande bra kamera
29/08/2024
5
Jag köpte den här kameran till barnen. Barn vill alltid använda mina telefoner för att ta bilder överallt utanför, vilket alltid skrämmer mig. Men den här kameran är ett bra val.
27/08/2024
5
Jag använder den för min dagliga resefotografering och allt syns tydligt
Allt OK
22/08/2024
5
Jag tycker att det är en bra kamera och om det kunde göras bättre skulle det vara att förlänga batteritiden och jag är glad att det är en klass A-kamera.
Mycket bra kamera Mycket bra kamera
19/08/2024
5
Snabb och enkel installation. Bra kamera för pengarna! Allt är lätt att ansluta och redo att användas direkt. Supporten är snabb och bra. Tack ! Utmärkt fotokunskap.
Bra service, toppkamera!! Bra service, toppkamera!!
05/08/2024
5
Jag ville ha en liten kamera för att fånga vardagliga ögonblick med mina barn och den här minikameran är perfekt för det. Det är så lätt att ta och ta med sig och jag behöver inte oroa mig för att missa de där spontana stunderna. Bildkvaliteten är okej för storleken. Allt som allt är jag riktigt nöjd med mitt köp!
28/07/2024
5
Jag köpte den här minikameran som present till min 8-åriga dotter. Hon var så exalterad. Den lilla kameran är perfekt för hennes små händer och hon kom snabbt på hur hon skulle använda den med lite instruktioner. Hon älskar att ta med dem på promenader, till parken och till och med på bilturer. Leendet på hennes läppar när hon tittar på sina bilder är värt varenda krona. Levereras med en nyckelring, en snodd, en mikroladdningskabel och även ett 64GB TF-kort (tillval). Sammantaget var det ett bra köp för att uppmuntra deras kreativitet!
23/07/2024
5
Jag trodde inte att kameran skulle vara så bra!